Kategorie

Zákaznický servis

Zřídili jsme pro Vás zákaznický servis.

 

Objednání po telefonu

Nejste zrovna odborník přes počítače, nebo se chcece jen ujistit o správnosti výběru, kontaktujte naší zákaznickou linku Po - Pá  8:30 - 16:30.

cz.png+420 277 279 929  sk.png +421 2/222 001 64

Dotazy na zboží

Nevíte si rady, které zboží vybrat ? Neváhejte a kontaktujte naši zákaznickou linku. 

cz.png+420 277 279 929  sk.png +421 2/222 001 64

 

Kontaktujte nás emailem

Chcete nám zanechet nějakou zprávu, případně podmět k zamyšlení? Pokud ano, využijte náš kontaktní formulář viz. niže odkaz, nebo kontaktní adresu

obchod@slefi.cz

Kontaktní formulář >>

 

Sledování stavu objednávky

Nabízíme možnost sledování stavu Vaší objedávky, kde naleznete veškeré údaje o dodání a jejím zpracování.

 

Registrovaný zákazník

Pokud jste objednávku vytvořili jako registrovaný zákazník, přihlašte se níže do svého zákaznického účtu. V zákaznickém účtu můžete sledovat aktuální stav objednávky, historii objednávek, změnit heslo a mnoho dalšího.

Přihlásit se >>

Nákup bez registrace

Jestliže jste vytvořili nákup bez registrace, klikněte níže na odkaz pro sledování stavu objednávky. Pokud jste vytvořili objednávku bez regisrace, ale již máte vytvořenou registraci, postupujte stejným způsobem, jako by jste vytvořili objednávku jako registrovaný zákazník.

Stav zásilky >>

 

Sledování trasy zásilky

Pokud potřebujete znám bližší informace o termínu dodání.

 

Jak sledovat zásilku

Zadejte číslo balíku do níže uvedeného odkazu. Číslo balíku Vám v den podání zboží bude dopsáno do Vašeho zákaznické účtu.

Dopravce

Informace o zásilkách můžete sledovat pouze u vybraných dopravců (Zásilkovna - osobní odběr, Ekonomické doručení, DPD)

Informace o trase zásilky >>

 

Odstoupení od smlouvy

Podrobnosti týkající se odstoupení od kupní smlouvy jsou detailně popsány v obchodních podmínkách v odstavci č.5

 

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Zboží musí být v originálním obalu a nepoškozené.

Podrobný popis >>

 

Jak mám zboží vrátit?

1. Online: Pro využití služby vrácení zboží Online, neboli odstoupení od kupní smlouvy, stačí použít své přihlašovací údaje, přihlásit se pod svým heslem a vyplnit požadované údaje.

2. Poštou: Slefi.cz - reklamace, Poděbradská 489/4, 196 00 Praha 9.

Ke zboží prosím přiložte průvodní list, ve kterém uveďte číslo nákupního dokladu a číslo bankovního účtu.

 

Mohu vrátit jakýkoliv druh zboží?

Seznam zboží, které nelze vráti neleznete v obchodních podmínkách.

 

Kdy dostanu zpět peníze?

Platby se snažíme vrátit v co nejkratším termínu, nejpozději do 14 dnů od vrácení zboží a odstoupení od smlouvy.

 

Mám zboží vrátit i s původním obalem?

Zboží vracejte nejlépe ve stavu, v jakém jste jej přebírali - úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté a v originálním obalu.

Pokud není vrácene zboží v původním stavu, nemusí být zákazníkovi vrácena kompletní částka, kterou za něj zaplatil.

 

Ke zboží jsem obdržel dárek, mám jej také vrátit?

Ano. Při odstoupení od smlouvy se ruší také darovací smlouva.